(VENDIDO) IKARUS completo

Tema en 'MERCADO de COMPRA / VENTA' iniciado por eslanek, 30 Sep 2012.

1. eslanek Gurú FPV

eslanek
    Me Gusta recibidos:
    0
    Vendo OSD IKARUS, placa+sensor de corriente+GPS+copilot 150€. Prefiero venderlo todo junto, pero también podeis apuntaros para venta por separado, de venderse por separado, el GPS ya esta reservado.

#1 eslanek, 30 Sep 2012
    Última edición: 26 Nov 2012
  2. eslanek Gurú FPV

eslanek
    Me Gusta recibidos:
    0
    Fotos y precio de venta por separado
    Ikarus 70€
    uploadfromtaptalk1349177080083.jpg
    Gps 30€
    uploadfromtaptalk1349177100297.jpg
    Copilot 30€
    uploadfromtaptalk1349177123176.jpg

Sensor de corriente 15€

3. ASRASR Gurú FPV

ASRASR
    Me Gusta recibidos:
    0
    Me interesa el sensor de corriente que me está fallando uno. No veo la foto pero supongo que será como todos

4. ASRASR Gurú FPV

ASRASR
    Me Gusta recibidos:
    0
    Por cierto creo que vas a la Garapacha, así que te lo podía coger allí.

5. ALBERTHAMON Miembro Activo

ALBERTHAMON
    Me Gusta recibidos:
    0
    si te falla el GPS, avísame pues me interesa cjto GPS+COPILOT

ahhh tambien nos veriamos en la garapacha,

Saludos,

6. JLT_GTI Miembro

JLT_GTI
    Me Gusta recibidos:
    0
    Apuntame en lista de espera el Copilot si falla algo mas.. pero entiendo que lo vendas todo junto

Un saludo

7. mursiya Nuevo Miembro

mursiya
    Me Gusta recibidos:
    0
    Hola me interesa todo el lote y tambien voy para la Garapacha.

Un saludo

8. bvuaemal Nuevo Miembro

bvuaemal
    Me Gusta recibidos:
    0
    Hallo,

I am interrested in the Ikarus OSD plate only

Thanks

9. eslanek Gurú FPV

eslanek
    Me Gusta recibidos:
    0
    Si el sensor es el que viene, luego pongo una foto y por lo que veo en la garrapacha pondre el mercadillo asi lo veis en persona y lo probais.

Enviado desde mi GT-I9100 usando Tapatalk

10. eslanek Gurú FPV

eslanek
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ok, eres el siguiente de la lista

Enviado desde mi GT-I9100 usando Tapatalk

11. ASRASR Gurú FPV

ASRASR
    Me Gusta recibidos:
    0
    Perfecto, pues allí te lo pago y lo instalo en el SW que se me fastiadado. :wink2:

12. ALBERTHAMON Miembro Activo

ALBERTHAMON
    Me Gusta recibidos:
    0
    Por mi perfecto.
    Imagino que seguimos hablando de gps + copilot?

Por cierto, que gps es?

Saludos,

13. bvuaemal Nuevo Miembro

bvuaemal
    Me Gusta recibidos:
    0
    Any chance for me to get the Ikarus OSD???

14. bvuaemal Nuevo Miembro

bvuaemal
    Me Gusta recibidos:
    0
    Dear Eslanek(Jose Antonio Eslava?) please solve this ikarus issue

Dear Eslanek

Its quite likely that you have missed all my emails send to you via your Hotmail account email address = ja_eslava@hotmail.com ; Name = Jose Antonio Eslava; and emails send via the forum, That is very unfortunate………………

Summary of my issue = I bought an Ikarus OSD from you assuming it was used and nothing had happened with it since nothing was mentioned in the advertisement however:

[FONT=&quot]1 [/FONT]The received Ikarus OSD has been repaired which can be clearly seen from the outside ( I guess it has had a shortage in it)
    2 It is almost certain that the repair has not be done properly (one of the very fragile solded connection is not connected/broken - the solded repair connections are extremely fragile and not secured at all)
    3 You have not mentioned anything in your mail and advertisement that this Ikarus had a shortage and was repaired. (If so I would not have bought it since I do not want to risk a plane with equipment of 1500 Euros)
    4 It can clearly been seen from the outside that the OSD has been repaired

I do not want to touch the Ikarus plate since then you could claim that I have destroyed it myself which is not the case.

For me its not about the money but about fairness, honesty and integrity and to keep this forum clean

For the last time I beg you to solve this amicably = you refund first the Euro70 (as I did when I bought it from you ) and then I will send the package tracked on my cost back to the address you still have to supply to me (have asked for your adress in my mails send to you).

I am reluctant to spent any money on this OSD before the Euro70 has been refunded first.

Regards,
    bvuaemal
    Doha, Qatar.

Adjuntos:

15. eslanek Gurú FPV

eslanek
    Me Gusta recibidos:
    0
    señor Bauke Visser como ya he hablado por email con usted, la placa ikarus que le envié solo se utilizo para probarla, ya que fue comprada en un pack de 2. Usted me dijo que no funcionaba y me ofrecí a devolverle el dinero a cambio de que me enviara la placa enviandome antes unas fotos. La placa que me mostro por email en fotos no es la misma que yo le envie y en mi opinion esta intentado clavarme una placa reparada, como se pude leer en este hilo, este señor ya se cargo un par de Ikarus y pretende colarme uno reparado. Con la informacion suministrada y encontrandose en Qatar, es posible que esta placa no vuelva a España y me quede sin dinero y sin el Ikarus, esta claro cual es el motivo por el que no quiere enviarla contra reembolso.

P.D. En España, segun el articulo 197 del codigo penal, es delito publicar datos privados, asi como nombres, direcciones, correos...

16. luis68 Maestro FPV

luis68
    Me Gusta recibidos:
    0
    Vaya, yo no soy moderador, pero si esto es cierto debes devolver el dinero inmediatamente.

editado: hemos mandado el menssaje al mismo tiempo, no he podido leer el tuyo.

Os toca aclararos enter vosotros, la palabra de uno contra la del otro.... suerte

17. bvuaemal Nuevo Miembro

bvuaemal
    Me Gusta recibidos:
    0
    Dear Eslanek,

At least after many unanswered mails I send we are talking.

I am not trying to scam. I try to be honest, fair and integer.
    I do not care about the money. Do you really think I would make all this effort for 50 Euros????
    I will stick to the facts and if you want I can post proof of all what I have mentioned in this forum.
    (Checking all the my forum mails is not proof or fact – and then accusing me without any proof ………… that is not very professionally)

Facts:
    1. I received your package on the 4th of November and have send you pictures on the 7th of November. If you want I can post all the emails send between you and me (to your email and the forum) including a scan of the package with a stamped arrival date from my company and post company
    2 Since you mentioned my damgaed Ikarus plates: Unfortunately for you I received on the 18th of November 2 fully officially repaired Ikarus plates back from Electronca out of Spain. These two plates left Spain on the 2nd of November. These plates were send to Electronica in August this year. I can send you a scan of the package and the tracking number to confirm this( Including the official company stamp of arrival and when it left Spain)

When buying your Ikarus plates in October my damaged pates were with Electronica in Spain and when receiving yours my Ikarus plates were between Spain and Qatar.

Therefore its impossible for me to have taken pictures of refurbished ikarus plates. I did not have them. If you want I can post the pictures of the repaired ones and these are at least properly repaired.

I could not return them to you since you have not replied to my mails and send me your address (which I asked for several times)

Since you ran out of money, its good I did not return them ( I guess I have to spend approx. 15-20 Euro to return these to you and I even offered to do that at my cost)

Take Care
    [FONT=&quot]Bauke [/FONT]

Compartir esta página