BATERIAS 18650 (cerrada)

Tema en 'PEDIDOS CONJUNTOS' iniciado por VicRibera, 30 Ago 2017.

1. VicRibera Miembro

VicRibera
    Me Gusta recibidos:
    3
    EDITADO:

TAMBIEN SE PUEDEN PEDIR BATERIAS 18650

Buenos dias:
    Por si alguien esta interesado en estas bateria GEB de la marca General Electronics Battery Co., Ltd. Me e puesto en contacto con ellos para haber que precio tiene una celda de estas baterias. El precio x unidad de las 6000 mah son sobre 13e. Pero el envio sube a 45e... bien se pidan 4 que 14. Por eso e pensado en vosotros y hacer algo conjunto.

Se podrian hacer 4s 6000mah o 3s 18000 mah por ejemplo.

Os paso los email y la info.
    Saludos

This is Frank from General Electronics Battery Co.,Ltd (GEB). GEB is specialized in Li-ion battery more than 15 years in China
    I would like to introduce one of our patent products, the high energy density with lightest weight Li-polymer battery-- GEB 8043125 3.7V 6000mAh
    The energy density of this battery is 262Wh/kg, 31% higher energy density than other similar battery and the weight is 83g. it can be used in RC modeling, solar racing cars and solar-electric plane
    Following is some product pictures of this battery and battery pack made by this battery:
    For the sample price of 8043125 battery cell, it is $13.2/PCS, EXW Shenzhen price.
    Lead time is about 10-12days
    For the shipping cost, we can send goods to Spain by Europe special line DDP service (all shipping cost and tax included)
    The shipping cost is $45.6with delivery time : 8-12days

If by UPS, the shipping cost is $149.5 with delivery time : 5-6 days

You know, battery is dangerous goods,so the shipping cost will more expensive.
    And there exists a starting fare of shipping, the shipping cost is no different that you buy 4pcs or 12pcs, it is $45.6
    the unit shipping cost is cheaper if you buy more quantity. but the order quantity is depends on you, What about your idea?
    We have long-term cooperation and very stable shipping companies, so we can choose the best shipping way for our customers.
    There is no other way is better than this one, hope you can understand
    thumbnail_8043125 6000mah 7.jpg

#1 VicRibera, 30 Ago 2017
    Última edición: 8 Sep 2017
  2. VicRibera Miembro

VicRibera
    Me Gusta recibidos:
    3
    conjunta cerrada!!!
    li-ion en camino

3. rortega Gurú FPV

rortega
    Me Gusta recibidos:
    4
    Si se hace otra conjunta me apunto...

4. VicRibera Miembro

VicRibera
    Me Gusta recibidos:
    3
    seguramente... si van bien.. y con lo de moda ke estan... seguro.
    saludos!!

Compartir esta página